28.03.2022

Kiedy samochód… poleci, żeby ominąć korki?

Japońska firma SkyDrive jest wiodącym producentem dronów transportowych, które – dzięki nośności sięgającej 30 kg – są wykorzystywane m.in. na trudno dostępnych budowach (np. w górach).

Inżynierowie ze SkyDrive pracują także nad wdrożeniem latających samochodów. Wedle szacunków takie maszyny, sterowane całkowicie automatyczne, rozpowszechnią się już w niedalekiej przyszłości. Suzuki pomaga w pracach projektowych takiego właśnie "latającego kompaktu", który będzie napędzany elektrycznie i na pokładzie przewiezie dwie osoby.

Obydwie firmy współpracują w kwestii badań i rozwoju technologii, planowaniu oraz systemach, które pomogą we wdrożeniu prototypu do produkcji masowej.

SkyDrive powstała w lipcu 2018 roku z misją „rewolucji w świecie mobilności”, a więc nie ma długiego rodowodu. Mimo to z powodzeniem jej specjaliści przeprowadzili testy w powietrzu z człowiekiem na pokładzie – jako pierwsi w Japonii. Debiut taksówek powietrznych zaplanowano podczas Wystawy Światowej, która odbędzie się w roku 2025, w Osace.

Podobne maszyny będą wykorzystywane do rozładowania korków-zmory wielu krajów azjatyckich.

13.09.2024

Suzuki Marine na 64. Targach „International Boat Show”

Podczas zbliżających się targów we włoskiej Genui Suzuki zaprezentuje gamę wszystkich najnowszych silników zaburtowych, a także dwie linie własnej produkcji pontonów Suzukino oraz Suzumar.

Dowiedz się więcej
09.09.2024

Suzuki na Superpucharze Polski w piłce ręcznej

Za nami emocjonujące starcia o Superpuchar Polski w piłce ręcznej, którego Sponsorem Oficjalnym jest Suzuki Motor Poland!

Dowiedz się więcej
06.09.2024

Suzuki w gronie Oficjalnych Sponsorów Superpucharu Polski

Suzuki Motor Poland, wieloletni partner ligowych rozgrywek piłki ręcznej ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, został oficjalnym sponsorem pierwszego Superpucharu Polski – Łódź ’24.

Dowiedz się więcej
03.09.2024

Oszczędzaj na każdym kilometrze, czyli co potrafi nowy hybrydowy Suzuki Swift

Japoński hatchback, od chwili debiutu w roku 2004 i wprowadzenia go na światowe rynki w charakterze tzw. modelu globalnego, był wielokrotnie nagradzany i został doceniony przez klientów.

Dowiedz się więcej