22.08.2022

Suzuki sponsorem tytularnym koszykarskiej drużyny Arka Gdynia

Na koniec sierpnia kolejny news związany z konsekwentnym zaangażowaniem Suzuki Motor Poland w promocję oraz pomoc dla polskiego sportu. Suzuki właśnie zostało partnerem tytularnym koszykarskiej drużyny Arka Gdynia. Zaczyna się nowy rozdział w historii klubu, co na pewno dostarczy wielu pozytywnych emocji kibicom koszykówki nie tylko z Gdyni i okolic, ale też w całym kraju. Już wkrótce (sezon 2022/2023 zbliża się wielkimi krokami) koszykarski team na parkiecie wystąpi pod nową nazwą - Suzuki Arka Gdynia!

"Japońska marka od lat aktywnie angażuje się w rozwój polskiego sportu. Sponsoruje polski boks olimpijski, cykl gal Suzuki Boxing Night, reprezentację koszykówki, Energa Basket Ligę, koszykarską 1 Ligę Mężczyzn, reprezentację szczypiornistów, PGNiG Superligę, piłkarską Fortuna 1 Liga, grających w Ekstraklasie piłkarzy Korony Kielce oraz piłkarki ręczne Suzuki Korona Handball Kielce. Współpraca z marką Suzuki jest dla nas dużym wyróżnieniem. Chcielibyśmy podziękować za zaufanie i wyrazić ogromną wdzięczność za możliwość dołączenia do sportowej rodziny Suzuki Motor Poland!" - cytujemy za www.arkagdyniakosz.pl

13.09.2024

Suzuki Marine na 64. Targach „International Boat Show”

Podczas zbliżających się targów we włoskiej Genui Suzuki zaprezentuje gamę wszystkich najnowszych silników zaburtowych, a także dwie linie własnej produkcji pontonów Suzukino oraz Suzumar.

Dowiedz się więcej
09.09.2024

Suzuki na Superpucharze Polski w piłce ręcznej

Za nami emocjonujące starcia o Superpuchar Polski w piłce ręcznej, którego Sponsorem Oficjalnym jest Suzuki Motor Poland!

Dowiedz się więcej
06.09.2024

Suzuki w gronie Oficjalnych Sponsorów Superpucharu Polski

Suzuki Motor Poland, wieloletni partner ligowych rozgrywek piłki ręcznej ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, został oficjalnym sponsorem pierwszego Superpucharu Polski – Łódź ’24.

Dowiedz się więcej
03.09.2024

Oszczędzaj na każdym kilometrze, czyli co potrafi nowy hybrydowy Suzuki Swift

Japoński hatchback, od chwili debiutu w roku 2004 i wprowadzenia go na światowe rynki w charakterze tzw. modelu globalnego, był wielokrotnie nagradzany i został doceniony przez klientów.

Dowiedz się więcej