Dwaj dziennikarze motoryzacyjni i dotychczasowi ambasadorowie Suzuki w Polsce tworzą PR Team odpowiedzialny za komunikację japońskiej marki.
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to duet dziennikarzy i ekspertów świata motoryzacji. Dwa lata temu zostali ambasadorami Suzuki Motor Poland w kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”. W ramach PR Team Suzuki Motor Poland będą realizować działania związane z wizerunkiem oraz public relations marki Suzuki. Rafał Jemielita obejmuje funkcję rzecznika prasowego, konsultując działania z Jarosławem Maznasem. - Obaj panowie mają duże doświadczenie telewizyjne, pracowali w największych tytułach prasowych i w wielu mediach elektronicznych. Jako ambasadorowie marki zdecydowanie wpłynęli na wzmocnienie naszego wizerunku. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć współpracę i zaprosić ten dziennikarski duet do wspólnego budowania komunikacji całej gamy Suzuki, od samochodów przez motocykle po silniki zaburtowe. Rafał i Jarek nie tylko znają i rozumieją rynek, ale też cieszą się opinią wyważonych ekspertów. Cieszymy się, że będziemy pracować wspólnie – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Kreatywna dwójka będzie również promować zaangażowanie Suzuki Motor Poland w sponsoring dla rozwoju polskiego boksu, koszykówki, piłki nożnej oraz piłki ręcznej.
Do 30 listopada, a więc przez dwa ostatnie tygodnie tego jesiennego miesiąca, trwa akcja Suzuki Black Weeks.
Dowiedz się więcejCykl szkoleń dla motocyklistów na maszynach marki z Hamamatsu zaczęliśmy w drugiej połowie maja.
Dowiedz się więcejOd dwóch dni wszystko już stało się jasne - za kilka miesięcy na drogach zadebiutuje najnowsze Suzuki e VITARA.
Dowiedz się więcejWśród tegorocznych nowości z logo Suzuki na owiewkach, które debiutują podczas targów motocyklowych EICMA 2024 w Mediolanie, są m.in. modele dual sport Suzuki DR-Z4S i supermoto DR-Z4SM.
Dowiedz się więcej